Informationsmøde om Borgerkontaktløsning

Formålet med netværket er at kravspecificere, indkøbe og implementere en borgerkontaktløsning til de deltagende kommuner.

KOMBIT inviterer nu kommunerne til informationsmøde om et KommuneNetværk om en Borgerkontaktløsning .

Informationsmøderne afholdes følgende steder:
(bemærk adresseændring i Vejle)

København:
Den 19.december 2011, kl. 9.30-11.30
KL huset, Weidekampsgade 10, 2300 København S

Vejle:
Den 20. december 2011, kl. 13-15
OBS! Adresseændring til: DGI-huset Vejle, Willy Sørensens Plads 5,
7100 Vejle

OBS! Max 2 deltagere pr. kommune.

På mødet vil vi orientere om:

  • Baggrund for etablering af netværket og arbejdet med en Borgerkontaktløsning
  • Mulige scenarier for etablering af en Borgerkontaktløsning, herunder samarbejde med Borger.dk
  • Estimeret pris for løsningen
  • Overordnet tidsplan
  • Hvad får kommunen ud af at deltage i netværket
  • Pris og betingelser for at deltage i netværket
  • Tilslutning til netværket